zondag 19 december 2010

Salzburg (winter)


Vandaag besloot ik maar eens de NS de kans te geven om mij van Purmerend Overwhere naar Schiphol te brengen.
Maar helaas ging het in de Hembocht na sloterdijk effe niet volgens plan.
Want een wissel deed het niet meer.
Dus moest de machinist effe uitstappen en door de sneeuw naar de andere kant van de trein lopen om hem zo weer terug de hemboog af te rijden.
Voor de hemboog stopte de machinist weer en liep hij weer naar de andere kant om hem zo naar CS te rijden.
Vanaf CS konden we vervolgens weer richting Schiphol maar met wel een goede 50 minuten vertraging.

Uiteindelijk kwam ik om 6.45 uur aan op Schiphol.
Me vlucht zou pas om 7.00 uur de lucht in gaan dus ik had niet zo bijster veel tijd meer.
Maar met medewerking van Schiphol personeel kwam ik toch nog 5 voor aan bij de B gate.
Amsterdam(Schiphol)-Vienna(Schwechat)





Vienna(Schwechat)-Salzburg(W.A. Mozart)

Salzburg

Het is weer bijna kerst.
Salzburg(W.A. Mozart)-Vienna(Schwechat)

Vienna(Schwechat)-Amsterdam(Schiphol)

We landen pünktlich op Schiphol.
Sneeuwploeg bedankt!!!
De weg van Schiphol naar mijn huis in Purmerend duurde wat langer omdat de NS had besloten om de trein naar Purmerend niet te laten rijden.
Dus dan maar met de trein naar CS en dan verder met de bus 106 naar huis.

Geen opmerkingen: